Timråland-09

Nu börjar det äntligen närma sig Timråland-09. När vi som sitter i styrelsen för Timråland började planera för årets folkfest kändes det så långt borta. Det kändes som vanligt som att vi hade all tid i världen. Men nu går det snabbt. Allt ska fixas, planeras, bokas, organiseras. Allt ska göras av frivilliga krafter som gör detta för att det är så roligt. Belöningen kommer när vi träffar alla glada Timråbor, besökare, fotbollscups besökare på Timråland. Snart kommer vi att lägga in bilder från vårt arbete med att "bygga upp" årets Timråland. Vi kommer att presentera styrelsen, samarbetspartner mf.l. Men nu ska jag fundera ut en del saker som jag ska lösa när det gäller programinnehållet. Om jag hinner innan jag somnar, för jag är väldigt trött. Tur att det snart är semester:)

pernilla
ordf. Timråland

Kommentarer
Postat av: marie

Längtar som en tok till TimråLand!!

Hoppas det kommer mycket folk o att det blir bra väder.

En eloge till alla som ordnar detta:)

Vi syns på TimråLand!!

2009-06-24 @ 23:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0