Sponsorer, sponsorer

Jag tänker på det överallt jag är. Finns det någon tänkbar sponsor här tänker jag. Idag var jag och åt lunch på Hamnkrogen i Härnösand. Träffade då en ungdomskompis Örjan, jag vet att han är företagare. Så jag började som vanligt babbla om Timråland och att vi behövde sponsring. - Det är klart att  jag ska vara med och sponsra sa han. Roligt att det händer något och han hade även noterat några av banden som skulle spela. Jag gick jublandes glad därifrån och tänkte att nu måste jag få semester från mitt arbete så jag har tid att ringa Örjan och alla andra positiva företagare som är med och stöttar arrangemanget. Finns många som hjälper till med olika saker för att det ska funka och jag återkommer mer om det senare.


Trevlig helg på er!

pernila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0