Idag Fredag börjar det stora kalaset!

Ja, nu sitter jag här på Inbetween kl 07:48 och väntar på att dagen ska börja och det gör den snart också!
För idag börjar Timråland och det har vi alla längtat på. kl 11:00 idag drar det igång med buller och bong!

Här kommer lite bilder ifrån gårdagen:

    

Under dagen kommer det att komma en massa nya bilder som kommer att bli tagna under dagen. Så kolla in så ofta du kan :)

Update 10:55
Nu är det 5 minuter kvar tills programmet träder i kraft! Vad spännande det är!!!
lite bilden ifrån morgonen komemr här:

     

Update 12:30
Nu är det igång, med allsång och matservering, folket börjar komma hit och sjunga med, kom DU också vet jag!

   

Update 15:00
Talangjakten har nu avslutats och dommarna sitter och smtalar om vem som ska vinna och så just nu så då passar jag på att fixa upp lite bilder på de tävlande.

        

Vinnare av årets talangtävling är Alexander Malinao



Update 16:20
Nu har Alnö folkdansgille intagit Torget. De spelar och dansar, vill du dansa med dem? Kom till Timrå Torg och dansa du också kanske?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du missade bilder på de duktiga trubadurerna som spelade vid 1 :)

2009-07-31 @ 21:33:08
Postat av: Chrille

Hej, ja tyvärr var jag hemma och sov vid den tiden. tyvärr.

2009-08-01 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0